AddSecure ansetter Anna Börjesson i rollen som CMO

I rollen som Chief Marketing Officer, vil Anna Börjesson ha ansvar for AddSecure-gruppens globale markeds- og kommunikasjonsstrategi, og for å øke etterspørsel og merkevare-kjennskap under selskapets ekspansjon i det internasjonale markedet. Börjesson blir også den første kvinnen inn i AddSecures konsernledelse. AddSecure, en ledende leverandør av sikker kritisk kommunikasjon og IoT-løsninger, annonserte i dag ansettelsen […]

I rollen som Chief Marketing Officer, vil Anna Börjesson ha ansvar for AddSecure-gruppens globale markeds- og kommunikasjonsstrategi, og for å øke etterspørsel og merkevare-kjennskap under selskapets ekspansjon i det internasjonale markedet. Börjesson blir også den første kvinnen inn i AddSecures konsernledelse.

AddSecure, en ledende leverandør av sikker kritisk kommunikasjon og IoT-løsninger, annonserte i dag ansettelsen av Anna Börjesson i den nyopprettede rollen som CMO.

Börjesson, som har over 18 års erfaring med markedsføring fra teknologiselskaper, skal lede AddSecure-gruppens globale markedsføringsfunksjoner, som omfatter markedsstrategi, merkevareutvikling, markedskommunikasjon og demand generation

Börjesson har dokumentert erfaring med å skape vekst i teknologiselskaper gjennom effektiv markedsføring. Før hun begynte hos AddSecure, var Börjesson Director EMEA/APAC Demand Generation hos Planview. Tidligere har hun også jobbet i senior markedsføringsroller hos Adobe Systems Nordics.

– Dette er en strategisk viktig rolle for AddSecure, og signaliserer neste fase i utviklingen mot å bli en global virksomhet. Anna vil ha ansvaret for å drive og dra nytte av mulighetene i et ekspanderende marked og et selskap i sterk vekst. Det er en fornøyelse å ha fått på plass en så erfaren person for å lede denne kritiske delen av virksomheten, Stefan Albertsson, CEO i AddSecure.

– Jeg er veldig stolt og glad for å bli med i et selskap som er på en så spennende og ekspansiv reise. Jeg ser frem til å bruke min tidligere erfaring fra internasjonal markedsføring og demand generation til å utvikle en global merkevarestrategi som akselererer selskapets vekst og styrker AddSecure internasjonalt, sier Anna Börjesson, ny CMO i AddSecure.

AddSecure styrket også nylig markedsavdelingen med tre ytterligere ansettelser som tilføyer nye ressurser og ekspertise i markedsføringsteamet.

Håkan Cedlöf styrker produktavdelingen i rollen som Product Marketing Manager. Bakgrunnen hans fra Ericsson viser til suksesshistorier om kundefokuserte B2B-salgsløsninger og -markedsføring innen mobil-IT og tjenesteindustri.

Martin Hult har tidligere jobbet for Enaco and Hyundai, men er nå ansatt som markedsanalytiker i AddSecure. Med sin gode kompetanse innen strategi og analyse vil Hult bidra til selskapets vekst fremover.

Kristina Grandin ble ansatt i rollen som Corporate Marketing Manager, og har 20 års erfaring fra PR og kommunikasjon. Hun har tidligere jobbet i globale IT og telekombedrifter som Telenor Connexion and 3.

– I den spennende, ekspansive perioden vi er inne i, med strategisk utvikling av AddSecure-gruppen, er vi glade for å ha et så erfarent team med oss. Håkan, Martin og Kristina bidrar med verdifull kunnskap og ekspertise som blir viktig for selskapets videre vekst, sier Stefan Albertsson

Loading