Norsk Logg inn partnerweb

Teknisk support og feilmelding

Idriftsettelser og feilmeldinger er mulig innenfor vår åpningstid på hverdager. Kritiske feil kan du varsle per telefon – døgnet rundt, året rundt.

911 33 700

Åpningstider: Hverdager 08.00 - 16.00

Ofte stilte spørsmål

  • Eier jeg alarmsenderen fra AddSecure?

    AddSecure eier ikke solgte alarmsendere. Normalt tilhører den enten deg som sluttkunde eller vaktselskapet alarmene blir overført til. Ta kontakt med din installatør hvis du er usikker.

  • Hvilken alarmsender passer best for meg?

    AddSecure har mange forskjellige sendere tilpasset forskjellige behov. Ta kontakt med en installatør eller med en av AddSecure sine selgere for å finne ut hvilken sender som er best for ditt behov.

  • Hvilke alarmanlegg kan tilknyttes AddSecure alarmsendere?

    Alle alarmanlegg som har potensialfrie utganger eller serielt grensesnitt. AddSecure sine produkter sørger for sikker overføring av alarmer mellom dine alarmanlegg og et alarmmottak.

  • Kan en alarm sendes til flere mottakere?

    Ja, du kan fritt velge hvilke alarmmottak du vil ha avtale med. I tillegg kan du velge å bli varslet via SMS eller e-post ved utløst alarm eller feil.

  • Kan vi ha både brannalarm og innbruddsalarm koblet til samme alarmsender?

    Ja, alle typer alarmer kan tilkobles AddSecure sine sendere.

  • Hvordan endrer jeg en mottaker for senderen min?

    AddSecure leverer alarmtjenester. Av sikkerhetsmessige årsaker aksepterer vi bare skriftlige endringsmeldinger. Muntlige endringsmeldinger vil derfor bli avvist.

    Er abonnementet registrert i webskjema kan man opprette endringsskjema på web, basert på tidligere skjema. Endringer kan også sendes på e-post til support@addsecure.no og eventuelt pr. brev til PB 6715 Etterstad, 0609 Oslo. Et særskilt endringsskjema er også tilgjengelig under Dokumenter

    Du kan også gjøre endringer på det opprinnelige registreringsskjemaet, dersom det er tydelig hva endringen består i. Du kan også bestille tilleggstjenesten AddSecure Admin hvor du selv kan endre mottakere. (Profesjonelle mottak som brannvesen og vaktselskap kan av sikkerhetsmessige årsaker ikke endres i AddSecure Admin)

  • Jeg får oppringing fra 21992046, hva er det?

    Dette er visningsnummeret du får opp i displayet når du har bestilt tjenesten voiceoppringing.